LucyOglina

Ogleeeee! Whatever.

Bartender

Kategori: Allmänt

Lördag idag, blir inget annat mer än att åka till Norrtälje och jobba på Club12. Tycker att det är askul....de enda jobbiga är resan...tar så jävla lång tid för mig att åka dit. NVM. Blir ändå kul liksom.
 
Igår var vi hos mamma :) och åt grillat och massa annat gott och firade midsommar. Det var riktigt trevlig, mamma ska åka till Kina på söndag. :( Jag vill också åka till Kina, men i år blev de ingen resa för mig för jag fick inte ihop tillräckligt mycket pengar, så det blir att vara hemma i Sverige och jobba. Det händer inte så mycket de här dagarna, blir mycket plåtningar här och där. Kul också. Måste skriva ut mina bilder så jag får ihop ett album eller nått. Känns som de här modellandet börja bli lite mer seriös än vad jag trodde.
 
Anyways, nu ska jag sitta och sura över att min bf inte följer med mig till Norrtälje. Blir tvungen och åka själv.....gg wp
see u later...maybe....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: