LucyOglina

Ogleeeee! Whatever.

YES!

Kategori: Allmänt

Ja här har jag gjort en ny blogg återigen. Jo bruka göra de när jag inte ha så mycket göra på vardagarna. Känner mig så rastlös. 
Har inte gjort så mycket de senaste dagarna så tänkte att jag skulle åka till Josefina (Restaurangen) vid Djurgården och ställa mig i glassbaren med min vän Marko och sälja GLASS OCH SLUSH OCH VAD DU VILL. Yes jag tänkte jobba gratis, huvudsaken är så klart sällskapet. 
 
Lite om bloggen. 
Jag tänkte lägga upp lite bilder framöver eftersom jag har bokat upp massvis av plåtningar med olika fotografer så jag kommer lägga upp våra bilder här på bloggen, dessutom lite av mina videobloggar från Youtube, det är en kanal som jag och min kära Pojkvän Christopher har gjort tillsammans. Vi gör de för kul ingeting seriöst. Alltid kul med massor videos och bilder man kan kolla tillbaka till när man blivit lite äldre. Haha låter som värsta gamlingen men aa. 
 
 
so see ya later! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: